THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, March 28, 2011

aku hari ini..29/3/2011

untuk keberapa kalinya aku bosan dgn hidup aku ini..sepi...ya..aku sepi..terasa kehilangan walaupun dia disisi..xpernah aku rasa cukup dengan apa yang aku ada skrg..mmg fitrah manusia xpernah merasa cukup dengan apa yang dimiliki..
mungkin aku silap membuat percaturan..aku sendiri keliru..apa yang aku inginkan..apa yang aku fikirkan..aku benci mereka2 yang xpernah faham tentang keinginan aku..aku benci kerana dibenci..takdir..mengapa ianya begitu..apa takdir aku selepas ini...
terlajak perahu blh diundur tapi terlajak perbuatan aku yang rugi..
aku xkan mampu kembalikan masa silam aku..aku dah xmampu lagi betulkan kesilapan lalu atau tarik balik keputusan aku dulu..tapi aku juga semakin tidak mampu untuk teruskan kehidupan ini..aku dah xsekuat dulu..aku bukan setabah dulu..aku juga xmampu nk tanggung bebanan perasaan ini..
kenapa aku blh kenal kau dulu..andai semua itu xpernah terjadi mesti aku xsengsara seperti skrg.kesedihan yang aku tanggung kini lebih besar dari kebahagian yang aku miliki skrg.

0 comments: