THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, May 14, 2009

terima kasih aizat bin ahmad

knp kau datng
knp kau muncul dalam hidup aku
knp kau penah sayangkan aku
knp kau buatkan hidup aku berharga
knp kau bahagiakan aku
knp kau buat sume ni
knp aizat
knp..........
dan knp kau tinggalkan aku

aizat bin ahmad
satu nama tapi besar maknanya dlm hidup aku
insan yang menyedarkan aku

aizat,
knp kau datng hanya utk seketika
knp kau hadir hanya untuk menguji
knp kau buat aku sygkan kau..

simple kan........
datang n pergi.......
semudah tu........

sayang?
ape maknenye?
mungkin aku xphm
dan mungkin aku akan phm

kau datang bahagiakan aku
dan aku bahagia dengan kau sepanjang tempoh itu
aku dapat ape yg kau cube sampaikan
aku nampak ape yg kau cuba tunjukkan
tp knp bkn kau yang pandu arah itu
knp kau biarkan aku seorang utk smpai ke citu..
kau buat aku tertanya2 aizat..
kau buat aku berfikir tntg hidup.....

hanya kau saje yg fhm tntg diri kau
kau xperlukan org lain
kau buat suma org hepi
dan kau buat aku untk menghargai diri aku sendiri

aku xbenci kau aizat
aku xpenah benci kau
aku xbuang kau
aku sayangkan kau
cume aku tersilap
tersilap kata
terlepas pandang

aizat.....
terima kasih
terima kasih untuk semuanya
aku sayangkan kau

0 comments: